شعر(یادگار)نوشته خودم

عشق پریایی


می نویسم نامه ای از دیار  :  برای آن کس که بود یار

مینویسم نامه ای شود ماندگار : کارم شده ز دوریش گریه زار

مینویسم برایش شود یک یادگار : بداند ز دوریش حالم شده دیوانه وار

نوشتم برایش قسم به یزدان پاک : نیستی،شدم همچو مردهزیر خاک

اینک او رفته زپیشم : شدم سرگشته در حال خویشم

کنون شده هم آغوش غریبه : دوس داشتناش همش فریبه

سخته واسم ولی خدا کریمه : فراموش کردنش واسم جوری ننگینه

دیگه شور و حال رفته شدم خاموش : به لطف خدا میکنم فراموش

شروع میکنم یک زندگی نو پدید : از اون موقع کسی من را ندید

پیدا شد واسم یه عشق جدید : ولی دوست داشتم عشق اول رو شدید

 

 



خیلی ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدین

نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت13:13---28 مهر 1393
بابایی
پاسخ:جانم خانومی


قاصدک
ساعت20:54---11 اسفند 1392
سلام.شعرت عجب محتوایی داشت دمت گرم
پاسخ:مرسی.ها الان یعنی این چی خو شاعر که نیستیم همین تو طورمون بود زیاد فکر میکردیم مریض میشدیم


خانوم گل
ساعت12:39---9 بهمن 1392
سلام گل پسر.مثل همیشه خوب وعالی...موفق باشی
پاسخ:سلام ابجی قند عسل.ممنونم نظر لطفتو میرسونه.البته دیگه وقت نمکنم مطلب بزارم.حوصله کنم شعرای خودمو مینویسم.زنده باشیو سلامت.بازم ممنون که سر زدی


r̅̅o̅̅z̅√
ساعت3:50---27 دی 1392
عالی بود این نوشتت

یاقوت سبز
ساعت1:29---8 آذر 1392
عالی بود.
تشکر
موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|